luni, 25 aprilie 2011

După linişte...

În urmă cu ani buni, fiind prin zona Şchei, în Braşov, pe una din străduţele mici şi înghesuite, străduţă de cetate medievală, m-a frapat denumirea acelei străduţe, pe care am observat-o în treacăt: După Linişte. Ani de zile am trăit cu impresia că acea străduţă se chema în acest fel; asta până acum câteva zile, când, căutând ceva pe o hartă a Braşovului, dau de străduţa cu pricina, care se cheamă de fapt "După Iniste". Nu ştiu ce vrea să spună denumirea asta, cert este că mie nu îmi spune absolut nimic şi parcă îmi plăcea mult mai mult cea pe care mi se părea că am văzut-o, parcă suna mai bine...
Va veni foarte curând o vreme când nu va mai posta nimeni ceva nou pe aici; se va lăsa liniştea pe blog-ul  acesta, o linişte care nu va mai fi tulburată decât de vreun eventual comentariu al vreunui vizitator; pentru acea vreme vă las mai jos câteva link-uri care duc la nişte slideshow-uri postate de mine pe youtube. Veţi găsi acolo imagini frumoase din locuri care mie îmi erau foarte dragi şi sper să vă placă şi vouă.


Iar dacă sunteţi mai comozi şi preferaţi să nu daţi click pe linkurile de mai sus, să văd dacă voi putea posta cele 4 videoclipuri aici.







S-ar părea că m-a lăsat să le încarc aici, însă calitatea imaginii e mai bună pe youtube. Astea fiind zise, poate că ar fi timpul să plec...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daţi-vă cu părerea, însă v-aş ruga să nu folosiţi un limbaj "buruienos"; comentariile care conţin injurii sau expresii vulgare nu vor fi publicate.