vineri, 8 aprilie 2011

De ce "blog ardelenesc"?

Rândurile astea le scriu din cauza numitului Mircea Badea care era foarte supărat aseară pe cei care spun că ardelenii sunt altfel, sunt mai inteligenţi sau mai nu ştiu cum...
Subscriu la ce spunea Mircea aseară, în pofida faptului că sunt ardelean. Că eşti născut în Cluj, în Mureş sau în Sibiu este o întâmplare, este un dat; nu ai nici un merit în faptul că te-ai născut în locul în care te-ai născut, iar simplul fapt că te-ai născut într-un anumit loc nu te face nici mai inteligent, nici mai corect sau mai cu coloană vertebrală în dotare. Transilvania, ca şi Moldova sau Muntenia, are oameni inteligenţi, are oameni corecţi, dar în acelaşi timp are şi lepre, ciurucuri. Prin urmare, nu funcţionez după principiul "dacă e ardelean e miezul"... Am prieteni buni şi foarte buni prin Banat, prin Moldova, prin Oltenia sau Muntenia, prieteni care nu sunt cu nimic mai prejos decât cei din Ardeal; am cunoscut oameni deosebiţi prin aproape toate colţurile ţării, aşa că refuz să fac diferenţieri pe criterii geografice sau generalizări tâmpe.
Totuşi, blogului meu îi zice "blog ardelenesc"; nu ar fi trebuit să îi spună aşa, prima idee care mi-a tunat prin cap a fost să îi spun "blogu' meu", numai că era luat...la momentul când "construiam" blogul nu mi-a trecut prin cap o altă idee mai bună care să nu fie luată de altcineva; poate îmi va veni cândva şi o să îi schimb denumirea, pentru că nici pe mine nu mă încântă, însă deocamdată nu am alta care să îmi placă. Dacă aveţi sugestii, poate mă ajutaţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daţi-vă cu părerea, însă v-aş ruga să nu folosiţi un limbaj "buruienos"; comentariile care conţin injurii sau expresii vulgare nu vor fi publicate.